Poštou havraní

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 178 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Poštou havraní koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
178 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Poštou havraní koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
197 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Poštou havraní koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
173 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Poštou havraní koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
219 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Poštou havraní - Malý Radek;Malý Radek. Pavel Čech je malíř. A hasič. A Indián. A kromě toho taky spisovatel, táta a ještě spoustu dalšího. Ale právě to, že je malíř, je pro tuhle knížku důležité. Jeho obrazy jsou okna do jiných světů, které je radost prozkoumávat. Tak nějak mi…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Poštou havraní je 196 Kč

Výběr knih autora Pavel Čech

Zobrazit všechny knihy autora Pavel Čech
Výběr knih vydavatele Petrkov

Zobrazit všechny knihy vydavatele Petrkov
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.