Postřehy, modlitby, stížnosti

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 153 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Postřehy, modlitby, stížnosti koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
153 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Postřehy, modlitby, stížnosti koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
179 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Postřehy, modlitby, stížnosti koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
180 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Postřehy, modlitby, stížnosti koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
186 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Postřehy, modlitby, stížnosti koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
165 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Postřehy, modlitby, stížnosti - Veselý Josef. Sbírka meditativně laděných básní reflektující pochybnosti, hledání, ale i nalézání vztahu člověka k Božství v jeho různých podobách i k celé řadě dalších spirituálních hodnot. Autor o této knize řekl: „Myslím si, že člověk by měl za svůj…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Postřehy, modlitby, stížnosti je 172 Kč

Výběr knih autora Josef Veselý

Zobrazit všechny knihy autora Josef Veselý
Výběr knih vydavatele Vodnář

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vodnář
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.