Já, Eliška Přemyslová

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 92 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Já, Eliška Přemyslová koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
92 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Já, Eliška Přemyslová koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
94 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Já, Eliška Přemyslová koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
92 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Já, Eliška Přemyslová koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
84 Kč
Není skladem

Krátký popis
Když má jednou člověk královské jméno, nesmí mu dělat ostudu. Eliška Přemyslová má kuráž a taky tatínka, který je blázen do historie. Díky němu Eliška moc dobře ví, že nespravedlnost vládne dějinám, co je svět světem. Rozhodně se s tím ale nehodlá smířit a její neohrožená kamarádka Karolína…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Já, Eliška Přemyslová je 90 Kč

Výběr knih autorů Lenka Rožnovská , Miroslav Vostrý

Zobrazit všechny knihy autora Lenka Rožnovská, Miroslav Vostrý
Výběr knih vydavatele Bambook

Zobrazit všechny knihy vydavatele Bambook
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.