Pozemní stavitelství I pro střední školy se stavebním zaměřením

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 361 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Pozemní stavitelství I pro střední školy se stavebním zaměřením koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
361 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pozemní stavitelství I pro střední školy se stavebním zaměřením koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
304 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Pozemní stavitelství I pro střední školy se stavebním zaměřením koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
338 Kč
Není skladem

Pozemní stavitelství I pro střední školy se stavebním zaměřením koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
342 Kč
Není skladem

Krátký popis
Učebnice je prvním dílem čtyřsvazkového souboru určeného pro výuku v předmětu Pozemní stavitelství na středních průmyslových školách stavebních. Obsahuje základní přehled konstrukčních systémů, podrobně rozebírá svislé nosné konstrukce, pojednává o otvorech ve zdech, o komínech, příčkách a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Pozemní stavitelství I pro střední školy se stavebním zaměřením je 336 Kč

Výběr knih autora Petr Hájek

Zobrazit všechny knihy autora Petr Hájek
Výběr knih vydavatele Sobotáles

Zobrazit všechny knihy vydavatele Sobotáles
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.