Smrt ve věži - Manuál k přežití katastrofy

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 269 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Smrt ve věži - Manuál k přežití katastrofy koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Smrt ve věži - Manuál k přežití katastrofy koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
312 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Smrt ve věži - Manuál k přežití katastrofy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
325 Kč
Není skladem

Smrt ve věži - Manuál k přežití katastrofy koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
286 Kč
Není skladem

Krátký popis
Smrt ve věži je vrcholem trilogie (Smrt ve středu 2009, Smrt vsametu 2012) snímající závoj lží a mystifikací, jež halí utajené děje vpolitice, médiích a celém našem životě od převratu vlistopadu 1989 až po dnešek. Ve Smrti ve věži Petr Hájek říká, že Západ, zejména Spojené státy, se snaží…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Smrt ve věži - Manuál k přežití katastrofy je 298 Kč

Výběr knih autora Petr Hájek

Zobrazit všechny knihy autora Petr Hájek
Výběr knih vydavatele Daranus

Zobrazit všechny knihy vydavatele Daranus
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.