Úder - 10 týdnů, které otřásly světem očima konspiračního teoretika

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 17 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Úder - 10 týdnů, které otřásly světem očima konspiračního teoretika koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
17 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Úder - 10 týdnů, které otřásly světem očima konspiračního teoretika koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
18 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Úder - 10 týdnů, které otřásly světem očima konspiračního teoretika koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
19 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Úder - 10 týdnů, které otřásly světem očima konspiračního teoretika koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
19 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Úder - 10 týdnů, které otřásly světem očima konspiračního teoretika koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
19 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
V posledním půl roce otřásla světem pandemie, která se neomezila jen na projevy často smrtelné choroby, již bezprostředně způsobuje. Uvedla do smrtícího chaosu vlastně všechny systémy, které dosud západní civilizace pokládala za svou pevnou základnu: od zdravotních přes ekonomické, až po…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Úder - 10 týdnů, které otřásly světem očima konspiračního teoretika je 18 Kč

Výběr knih autora Petr Hájek

Zobrazit všechny knihy autora Petr Hájek
Výběr knih vydavatele Česká citadela

Zobrazit všechny knihy vydavatele Česká citadela
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.