Pozemní stavitelství II pro 2 r. SPŠ stavební

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 366 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Pozemní stavitelství II pro 2 r. SPŠ stavební koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
366 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pozemní stavitelství II pro 2 r. SPŠ stavební koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
323 Kč
Není skladem
a 2 další varianty  
Pozemní stavitelství II pro 2 r. SPŠ stavební koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
346 Kč
Není skladem

Pozemní stavitelství II pro 2 r. SPŠ stavební koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
347 Kč
Není skladem

Pozemní stavitelství II pro 2 r. SPŠ stavební koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
347 Kč
Není skladem

Krátký popis
Učebnice je druhým dílem čtyřsvazkového souboru určeného pro výuku v předmětu Pozemní stavitelství především na středních odborných školách stavebního zaměření, nicméně může sloužit i jako výchozí studijní materiál pro studenty vysokých škol a jako knižní pomůcka pro stavební praxi. Druhý díl…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Pozemní stavitelství II pro 2 r. SPŠ stavební je 345 Kč

Výběr knih autora Petr Hájek

Zobrazit všechny knihy autora Petr Hájek
Výběr knih vydavatele Sobotáles

Zobrazit všechny knihy vydavatele Sobotáles
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.