PaM 11-12/2023 Mzdové a platové problémy po novele zákoníku práce

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 269 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

PaM 11-12/2023 Mzdové a platové problémy po novele zákoníku práce koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

PaM 11-12/2023 Mzdové a platové problémy po novele zákoníku práce koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
286 Kč
Není skladem

Krátký popis
* Mzdové a platové problémy po novele zákoníku práce * Slovenští občané v českém systému zdravotního pojištění * Přesčasy ve zdravotnictví po novele zákoníku práce * Zkrácené pracovní úvazky pro osoby ohrožené na trhu práce * Odškodnění za bolest a ztížení společenského uplatnění v důsledku…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy PaM 11-12/2023 Mzdové a platové problémy po novele zákoníku práce je 277 Kč


Výběr knih vydavatele Poradce s.r.o.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Poradce s.r.o.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.