Dodržování předpisů z oblasti hygieny a požární ochrany

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 321 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dodržování předpisů z oblasti hygieny a požární ochrany koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
321 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dodržování předpisů z oblasti hygieny a požární ochrany koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
288 Kč
Není skladem

Krátký popis
Podrobné informace o povinnostech školy na úseku požární ochrany a dodržování hygienických předpisů. Dozvíte se, jak vést dokumentaci požární ochrany, organizovat pravidelná školení zaměstnanců, jak poučit děti a jak zajistit, aby budova školy odpovídala hygienickým požadavkům.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dodržování předpisů z oblasti hygieny a požární ochrany je 304 Kč

Výběr knih autora Ladislav Jouza

Zobrazit všechny knihy autora Ladislav Jouza
Výběr knih vydavatele Raabe CZ

Zobrazit všechny knihy vydavatele Raabe CZ
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.