Pracovní listy k učebnici Naše vlast

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 40 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Pracovní listy k učebnici Naše vlast koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
40 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pracovní listy k učebnici Naše vlast koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
39 Kč
Není skladem

Pracovní listy k učebnici Naše vlast koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
38 Kč
Není skladem

Krátký popis
Pracovní listy přinášejí otázky a úkoly ke každé kapitole z učebnice Naše vlast a také vybrané úlohy pro samostatná pozorování nebo zamyšlení se. Výuku zpestří a odlehčí křížovky nebo třeba puzzle. Listy dále obsahují přílohy s mapami ČR a mnoho námětů pro činnostní učení.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Pracovní listy k učebnici Naše vlast je 39 Kč

Výběr knih autora Lenka Bradáčová

Zobrazit všechny knihy autora Lenka Bradáčová
Výběr knih vydavatele Alter

Zobrazit všechny knihy vydavatele Alter
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.