Praktický výcvik myšlení. Nervozita a jáství

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 87 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Praktický výcvik myšlení. Nervozita a jáství koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
87 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Praktický výcvik myšlení. Nervozita a jáství koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
98 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Praktický výcvik myšlení. Nervozita a jáství koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
98 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Praktický výcvik myšlení. Nervozita a jáství koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
107 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Praktický výcvik myšlení. Nervozita a jáství koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
109 Kč
Není skladem

Krátký popis
Mnozí lidé si dnes stěžují na zapomnětlivost, nenápaditost či různé projevy nervozity. Kniha obsahuje 6 + 7 cvičení k prevenci těchto jevů, zlepšení paměti, zbystření pozorovací schopnosti, rozvoji pružného myšlení a posílení vůle.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Praktický výcvik myšlení. Nervozita a jáství je 99 Kč

Výběr knih autora Rudolf Steiner

Zobrazit všechny knihy autora Rudolf Steiner
Výběr knih vydavatele Franesa

Zobrazit všechny knihy vydavatele Franesa
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.