Pravda o první republice

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 139 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Pravda o první republice koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
139 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pravda o první republice koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
162 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pravda o první republice koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
447 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pravda o první republice koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
134 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Pravda o první republice koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
180 Kč
Není skladem

Pravda o první republice koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
180 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha Václava Junka a Tomáše Hejny se snaží přinést čtenáři čtivou formou klíčové otázky ohledně První republiky i celkový historický pohled do doby, ovšem nikoli z tradičního pohledu, ale z kritického úhlu, přitom však tak, aby kniha nemohla nikoho urazit. Pouze na základě faktů a zpětného…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Pravda o první republice je 207 Kč

Výběr knih autorů Václav Junek , Tomáš Hejna

Zobrazit všechny knihy autora Václav Junek, Tomáš Hejna
Výběr knih vydavatele Olympia

Zobrazit všechny knihy vydavatele Olympia
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.