Právo duševního vlastnictví v informační společnosti

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 295 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Právo duševního vlastnictví v informační společnosti koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
295 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Právo duševního vlastnictví v informační společnosti koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
266 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Právo duševního vlastnictví v informační společnosti koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
329 Kč
Není skladem

Právo duševního vlastnictví v informační společnosti koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
279 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Právo duševního vlastnictví v informační společnosti - Telec Ivo. Kniha se zabývá informačními aspekty práva duševního vlastnictví z hlediska rekodifikace českého soukromého práva a zároveň v praktickém kontextu. Duševní vlastnictví je v novém občanském zákoníku pojato protikladně k…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Právo duševního vlastnictví v informační společnosti je 292 Kč

Výběr knih autora Ivo Telec

Zobrazit všechny knihy autora Ivo Telec
Výběr knih vydavatele Leges

Zobrazit všechny knihy vydavatele Leges
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.