Právo přírodního léčitelství

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 413 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Právo přírodního léčitelství koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
413 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Právo přírodního léčitelství koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
370 Kč
Není skladem

Právo přírodního léčitelství koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
394 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Právo přírodního léčitelství - Telec Ivo. Kniha představuje první českou monografii zabývající se právem přírodního léčitelství na pomezí práva, sociomedicíny, filozofie zdraví a náboženství. Publikace vychází z ústavně zaručené svobody volby péče o zdraví a z různých způsobů ochrany…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Právo přírodního léčitelství je 392 Kč

Výběr knih autora Ivo Telec

Zobrazit všechny knihy autora Ivo Telec
Výběr knih vydavatele Leges

Zobrazit všechny knihy vydavatele Leges
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.