Pražská náplava na Kladně

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 219 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Pražská náplava na Kladně koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
219 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pražská náplava na Kladně koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
242 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pražská náplava na Kladně koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
243 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pražská náplava na Kladně koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
204 Kč
Není skladem

Krátký popis

Knížka nejen o tom, jak se žije přistěhovalcům na Kladně, ale najdete zde zajímavosti o Kladně a Praze, a jiných méně či více vzdálených místech, která mají s námětem něco společného, ač na první pohled možná žádná spojitost patrná není. Jsem už pár let Kladeňačka, srdcem však zůstávám…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Pražská náplava na Kladně je 227 Kč

Výběr knih autora Libuše Palková

Zobrazit všechny knihy autora Libuše Palková
Výběr knih vydavatele Nová vlna

Zobrazit všechny knihy vydavatele Nová vlna
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.