Pražské Quadriennale scénografie a divadelního prostoru 2015 / Prague Quadrennial of Performance Design and Space 2015

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Pražské Quadriennale scénografie a divadelního prostoru 2015 / Prague Quadrennial of Performance Design and Space 2015 aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Publikace: Pražské Quadriennale scénografie a divadelního prostoru 2015 / Prague Quadrennial of Performance Design and Space 2015 - neuveden. „Katalog 13. ročníku Pražského Quadriennale scénografie a divadelního prostoru představuje národní expozice 67 zemí, které se PQ účastnily v Sekci zemí a…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora neuveden

Zobrazit všechny knihy autora neuveden
Výběr knih vydavatele Divadelní ústav

Zobrazit všechny knihy vydavatele Divadelní ústav
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.