Prehistorie rodu Homo

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 370 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Prehistorie rodu Homo koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
370 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Prehistorie rodu Homo koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
440 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Prehistorie rodu Homo koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
984 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Publikace: Prehistorie rodu Homo - Soukup Václav. Kniha Prehistorie rodu Homo se pokouší odpovědět na nadčasovou otázku spjatou s existencí lidského rodu: “kdo jsme, odkud jsme a kam jdeme”. Hlavními hrdiny této encyklopedicky koncipované vědecké monografie jsou předci člověka a fenomén kultury…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Prehistorie rodu Homo je 598 Kč

Výběr knih autora Václav Soukup

Zobrazit všechny knihy autora Václav Soukup
Výběr knih vydavatele Karolinum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Karolinum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.