The Genesis of Creativity and the Origin of the Human Mind

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The Genesis of Creativity and the Origin of the Human Mind koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
633 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
The Genesis of Creativity and the Origin of the Human Mind koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
850 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: The Genesis of Creativity and the Origin of the Human Mind - Půtová Barbora. What is it about human beings that makes us creative, able to imagine and enact new possibilities for life and new solutions to problems in a way that no other animal can? The authors included in The Genesis…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy The Genesis of Creativity and the Origin of the Human Mind je 741 Kč

Výběr knih autorů Barbora Půtová , Václav Soukup

Zobrazit všechny knihy autora Barbora Půtová, Václav Soukup
Výběr knih vydavatele Univerzita Karlova v Praze

Zobrazit všechny knihy vydavatele Univerzita Karlova v Praze
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.