Nejlepší četa aneb Cesta do armády

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 222 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Nejlepší četa aneb Cesta do armády koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
222 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nejlepší četa aneb Cesta do armády koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
223 Kč
Není skladem

Nejlepší četa aneb Cesta do armády koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
251 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kurz základní přípravy je tříměsíční úvodní výcvik Armády České republiky, který se tradičně koná na Moravě ve Vyškově. Novopečení profesionální vojáci si při něm osvojí základní vojenské návyky a dovednosti. Součástí kurzu jsou střelby, práce s mapou, hod granátem, pochodování, taktika,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Nejlepší četa aneb Cesta do armády je 232 Kč

Výběr knih autora Václav Soukup

Zobrazit všechny knihy autora Václav Soukup
Výběr knih vydavatele Universum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Universum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.