Antropologická imaginace

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 522 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Antropologická imaginace koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
522 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Antropologická imaginace koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
618 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Antropologická imaginace koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
587 Kč
Není skladem

Antropologická imaginace koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
566 Kč
Není skladem

Krátký popis

Ústředním tématem knihy Václava Soukupa je popis, analýza a interpretace vzniku a vývojových proměn pravěkého umění. Zvláštní pozornost autor věnuje zrození lidské výtvarné tvořivosti a umělecké imaginace v kontextu lidské prehistorie. Cílem knihy je postižení smyslu, funkce a významu…

Knihu tvoří tři, relativně samostatné části, ve kterých jsou popsány, analyzovány a interpretovány pravěké jeskynní malby, skalní umění (pravěké umění pod širým nebem) a prehistorické přenosné umění. Kniha usiluje o literární (vizuální a interaktivní) uvedení čtenáře do unikátního světa pravěkého umění jako svébytné oblasti výtvarné tvorby.

">Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Antropologická imaginace je 573 Kč

Výběr knih autora Václav Soukup

Zobrazit všechny knihy autora Václav Soukup
Výběr knih vydavatele Pavel Mervart

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pavel Mervart
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.