Norbyho další tajemství

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 135 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Norbyho další tajemství koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
135 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Norbyho další tajemství koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
178 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Norbyho další tajemství koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
179 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Norbyho další tajemství koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
156 Kč
Není skladem

Norbyho další tajemství koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
163 Kč
Není skladem

Krátký popis
Vědci chtějí dostat robůtka Norbyho. Rádi by totiž zjistili, co se skrývá za jeho antigravitačními schopnostmi. A tak před nimi musí popletený robůtek společně s vesmírným kadetem Jeffem, svým nejlepším kamarádem, uprchnout na planetu plnou hladových draků a šílených robotů. Dokážou tu přežít?…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Norbyho další tajemství je 162 Kč

Výběr knih autorů Isaac Asimov , Janet Asimovová

Zobrazit všechny knihy autora Isaac Asimov, Janet Asimovová
Výběr knih vydavatele Triton

Zobrazit všechny knihy vydavatele Triton
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.