Přátelé Nadace - Povídky k poctě Isaaca Asimova

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 333 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Přátelé Nadace - Povídky k poctě Isaaca Asimova koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
333 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Přátelé Nadace - Povídky k poctě Isaaca Asimova koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Snad žádné dílo science fiction dvacátého století neovlivnilo představivost tak obrovského množství čtenářů jako epický popis budoucnosti, který ve svých povídkách a románech po mnoho let předkládal Isaac Asimov. Jako mimořádný hold jeho dílu přijalo sedmnáct významných spisovatelů výzvu…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Přátelé Nadace - Povídky k poctě Isaaca Asimova je 345 Kč

Výběr knih autora Isaac Asimov

Zobrazit všechny knihy autora Isaac Asimov
Výběr knih vydavatele Triton

Zobrazit všechny knihy vydavatele Triton
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.