Příběhy stromů

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 277 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Příběhy stromů koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
277 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Příběhy stromů koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
279 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Příběhy stromů koupíte na Grada
Grada
297 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
Příběhy stromů koupíte na Grada
Grada
297 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Příběhy stromů koupíte na Grada
Grada
297 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Příběhy stromů koupíte na Grada
Grada
297 Kč
Není skladem

Příběhy stromů koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
314 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Příběhy stromů koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
297 Kč
Není skladem

Krátký popis
Stromy nás obklopují jen zdánlivě tiše a němě. Buky, jabloně i ostatní druhy ve skutečnosti komunikují nejen mezi sebou navzájem, ale i s námi - pokud dokážeme porozumět jejich jazyku. Stromy přinášejí mnohem větší potěšení tomu, kdo ví, co v nich probíhá, kdo umí podle růstu a stavu listů nebo…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Příběhy stromů je 298 Kč

Výběr knih autora Peter Wohlleben

Zobrazit všechny knihy autora Peter Wohlleben
Výběr knih vydavatele Grada

Zobrazit všechny knihy vydavatele Grada
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.