Slyšíš, jak mluví stromy?

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Slyšíš, jak mluví stromy? koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
341 Kč
Není skladem

Krátký popis
Slyšíš, jak mluví stromy? Co všechno můžeš objevit v lese: audiokniha autora oblíbené knihy Tajný život stromů, Petera Wohllebena, provádí životem lesa tentokrát děti a odpovídá i na ty nejzvídavější dětské otázky o tom, co se v lese děje.Mají stromy svůj vlastní jazyk? Musí děti stromů chodit…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Slyšíš, jak mluví stromy? je 341 Kč

Výběr knih autorů Peter Wohlleben , Martin Preiss

Zobrazit všechny knihy autora Peter Wohlleben, Martin Preiss
Výběr knih vydavatele Nakladatelství Kazda

Zobrazit všechny knihy vydavatele Nakladatelství Kazda
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.