Víš, kde jsou děti stromů?

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 126 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Víš, kde jsou děti stromů? koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
126 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Víš, kde jsou děti stromů? koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
173 Kč
Není skladem

Víš, kde jsou děti stromů? koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
130 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Víš, kde jsou děti stromů? koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
152 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Víš, kde jsou děti stromů? koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
294 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Víš, kde jsou děti stromů? koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
139 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Víš, kde jsou děti stromů? - Wohlleben Peter. Kdepak asi bydlí děti stromů? To by Píťa, malý veverčák, tak rád věděl. A proč se lidé nemusejí bát vlků? Hajný Petr vezme Píťu na dobrodružné putování lesem. Na cestě přespí pod širým nebem, pozorují, jak se kácí jehličnaté stromy, a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Víš, kde jsou děti stromů? je 169 Kč

Výběr knih autora Peter Wohlleben

Zobrazit všechny knihy autora Peter Wohlleben
Výběr knih vydavatele Václav Kazda

Zobrazit všechny knihy vydavatele Václav Kazda
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.