Přihraj, Carlosi!

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 189 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Přihraj, Carlosi! koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
189 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Přihraj, Carlosi! koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
241 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Přihraj, Carlosi! koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
242 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Přihraj, Carlosi! koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
250 Kč
Není skladem

Přihraj, Carlosi! koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
221 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Přihraj, Carlosi! - Belan Július. Jmenuji se Carlos Alvaréz a je mi jedenáct let. Bydlím v malé uruguayské vesničce u oceánu. Pro mě a moje kámoše znamená fotbal úplně všechno. Hrajeme ho každý den na pláži jen tak pro radost. Jednoho dne se tu objevil majitel fotbalové akademie.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Přihraj, Carlosi! je 228 Kč

Výběr knih autora Július Belan

Zobrazit všechny knihy autora Július Belan
Výběr knih vydavatele Brio

Zobrazit všechny knihy vydavatele Brio
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.