Příklady z managementu a jejich řešení

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 109 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Příklady z managementu a jejich řešení koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
109 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Příklady z managementu a jejich řešení koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
111 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Příklady z managementu a jejich řešení koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
99 Kč
Není skladem

Krátký popis
Druh sortimentu : Kniha, Příklady z managementu a jejich řešení, Autoři : Jaromír Veber, Rok vydání : 1998,

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Příklady z managementu a jejich řešení je 106 Kč

Výběr knih autora Jaromír Veber

Zobrazit všechny knihy autora Jaromír Veber
Výběr knih vydavatele Fortuna

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fortuna
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.