Management inovací

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 341 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Management inovací koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
341 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Publikace: Management inovací - kolektiv autorů;Veber Jaromír. Společenská situace se v posledních desetiletích významně mění: vyvíjejí se nové produkty a technologie, objevují se nové pohledy na podnikání. Mění se ovšem i lidé - jejich priority, zájmy, vzorce chování. Ruku v ruce s těmito…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Management inovací je 341 Kč

Výběr knih autorů autorů kolektiv , Jaromír Veber

Zobrazit všechny knihy autora autorů kolektiv, Jaromír Veber
Výběr knih vydavatele Management Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Management Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.