Prisoners of Geography: 10th Anniversary Edition

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 275 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Prisoners of Geography: 10th Anniversary Edition koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
294 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Prisoners of Geography: 10th Anniversary Edition koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
370 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Prisoners of Geography: 10th Anniversary Edition koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
275 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
Prisoners of Geography: 10th Anniversary Edition koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
275 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
The iconic bestsellerÂPrisoners of Geography, now fully updated with brand new content to reflect the changing global geopolitical landscape since it was first published in 2015

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Prisoners of Geography: 10th Anniversary Edition je 303 Kč

Výběr knih autora Tim Marshall

Zobrazit všechny knihy autora Tim Marshall
Výběr knih vydavatele Elliott a Thompson Limited

Zobrazit všechny knihy vydavatele Elliott a Thompson Limited
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.