Prisoners of Geography The Quiz Book

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 425 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Prisoners of Geography The Quiz Book koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
502 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Prisoners of Geography The Quiz Book koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
425 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
Prisoners of Geography The Quiz Book koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
451 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Just how good is your world knowledge? Challenge friends and family with this interactive quiz book and discover who is the ultimate armchair explorer. 'Like having a light shone on your understanding’ - Evening Standard on Prisoners of GeographyDo you know your continents from your countries,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Prisoners of Geography The Quiz Book je 459 Kč

Výběr knih autora Tim Marshall

Zobrazit všechny knihy autora Tim Marshall
Výběr knih vydavatele Elliott & Thompson Limited

Zobrazit všechny knihy vydavatele Elliott & Thompson Limited
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.