Zemřít pro vlajku - Moc a tajemství národních symbolů

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 296 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Zemřít pro vlajku - Moc a tajemství národních symbolů koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
296 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zemřít pro vlajku - Moc a tajemství národních symbolů koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
347 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zemřít pro vlajku - Moc a tajemství národních symbolů koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
349 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zemřít pro vlajku - Moc a tajemství národních symbolů koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
364 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Zemřít pro vlajku - Moc a tajemství národních symbolů koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
373 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zemřít pro vlajku - Moc a tajemství národních symbolů koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
369 Kč
Není skladem

Zemřít pro vlajku - Moc a tajemství národních symbolů koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
318 Kč
Není skladem

Krátký popis
Jestliže ve svých předchozích knihách Tim Marshall dokázal objasnit světovou politiku a popsat lokální i globální krize současnosti pomocí geografie, ve své nové, neméně poutavé knize čtenáři umožňuje nahlédnout do historie, jakož i porozumět výzvám dnešního komplikovaného světa prostřednictvím…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Zemřít pro vlajku - Moc a tajemství národních symbolů je 345 Kč

Výběr knih autora Tim Marshall

Zobrazit všechny knihy autora Tim Marshall
Výběr knih vydavatele Rybka Publishers

Zobrazit všechny knihy vydavatele Rybka Publishers
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.