The Future of Geography: How Power and Politics in Space Will Change Our World

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 275 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The Future of Geography: How Power and Politics in Space Will Change Our World koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
294 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Future of Geography: How Power and Politics in Space Will Change Our World koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
342 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
The Future of Geography: How Power and Politics in Space Will Change Our World koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
345 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Future of Geography: How Power and Politics in Space Will Change Our World koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
261 Kč
Není skladem

The Future of Geography: How Power and Politics in Space Will Change Our World koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
275 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
The Future of Geography: How Power and Politics in Space Will Change Our World koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
292 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Dechberoucí titul z kategorie Historie od společnosti Elliott and Thompson.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy The Future of Geography: How Power and Politics in Space Will Change Our World je 301 Kč

Výběr knih autora Tim Marshall

Zobrazit všechny knihy autora Tim Marshall
Výběr knih vydavatele Elliott and Thompson

Zobrazit všechny knihy vydavatele Elliott and Thompson
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.