Procvičování českého jazyka

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 47 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Procvičování českého jazyka koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
47 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Procvičování českého jazyka koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
45 Kč
Není skladem

Krátký popis
Titul obsahuje úkoly na procvičení tvarosloví (slovní druhy) a skladbu vět. Při opakování učiva si žáci "osvěží" staré známé lidové přísloví a řčení. Publikace je v souladu se školními osnovami. Upevňuje a rozvíjí znalosti nabyté ve škole. Cvičebnici doporučujeme i jako přípravu na přijímací…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Procvičování českého jazyka je 46 Kč

Výběr knih autorů Hana Kneblová , Libor Drobný

Zobrazit všechny knihy autora Hana Kneblová, Libor Drobný
Výběr knih vydavatele Pierot

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pierot
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.