Proudové chrániče a obloukové ochrany

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 373 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Proudové chrániče a obloukové ochrany koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
373 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Proudové chrániče a obloukové ochrany koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
376 Kč
Není skladem

Krátký popis
Příručka určena široké elektrotechnické veřejnosti, aktualizovány požadavky norem.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Proudové chrániče a obloukové ochrany je 374 Kč

Výběr knih autora František Štěpán

Zobrazit všechny knihy autora František Štěpán
Výběr knih vydavatele IN-EL, spol. s r.o.

Zobrazit všechny knihy vydavatele IN-EL, spol. s r.o.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.