Průvodce hledačů absolutna

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 174 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Průvodce hledačů absolutna koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
174 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Průvodce hledačů absolutna koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
164 Kč
Není skladem

Průvodce hledačů absolutna koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
180 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha je kompasem a zároveň živoucím pokladem, skýtajícím nepřeberné množství informací o starých i nových duchovních proudech - od šamanismu k sufismu, od gnostiků ke Gurdjieffovi, od rituálů amerických indiánů k moderní fyzice. Je rozdělena do tří částí: první je výběrem základních pramenných…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Průvodce hledačů absolutna je 172 Kč

Výběr knih vydavatele Votobia

Zobrazit všechny knihy vydavatele Votobia
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.