Aké je to vo vesmíre? Prvé otázky a odpovede

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Aké je to vo vesmíre? Prvé otázky a odpovede koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
340 Kč
Není skladem

Krátký popis
Pozeráš sa niekedy na nočnú oblohu a kladieš si otázku, aké je to vo vesmíre? Čo tam možno vidieť? Je tam vôbec niečo počuť? Žijú na vzdialených planétach nejaké tvory? A kde sa vlastne vesmír končí? Vesmír fascinuje ľudí od nepamäti. Niečo sa nám už o ňom podarilo zistiť a teraz sa to môžeš…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Aké je to vo vesmíre? Prvé otázky a odpovede je 340 Kč

Výběr knih autora Katie Daynes

Zobrazit všechny knihy autora Katie Daynes
Výběr knih vydavatele Svojtka&Co.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Svojtka&Co.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.