Půlnoční hostina

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Půlnoční hostina koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
299 Kč
Není skladem

Krátký popis
Luxusní hotel Rezidence situovaný v idylické části anglického venkova právě otvírá a na ničem se v něm nešetří. Nekonečný bazén láká třpytivou hladinou, v domcích u moře i v lesních chatkách jsou pro hosty přichystány na míru vybrané léčivé kameny, koktejl s CBD olejem teče proudem a všichni na…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Lucy Foley

Zobrazit všechny knihy autora Lucy Foley
Výběr knih vydavatele Vendeta

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vendeta
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.