Quantum Supremacy

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 275 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Quantum Supremacy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
300 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Quantum Supremacy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
389 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Quantum Supremacy koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
312 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Quantum Supremacy koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
275 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
The runaway success of the microchip processor may be nearing its end, with profound implications for our economy, society and way of life, even leaving Silicon Valley as a new Rust Belt, its technology obsolete. Step forward the quantum computer, which harnesses the power and complexity of the…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Quantum Supremacy je 319 Kč

Výběr knih autora Michio Kaku

Zobrazit všechny knihy autora Michio Kaku
Výběr knih vydavatele Penguin Books Ltd

Zobrazit všechny knihy vydavatele Penguin Books Ltd
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.