Roadmap to Reducing Child Poverty

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 1 859 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Roadmap to Reducing Child Poverty koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
1 859 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Produkt Roadmap to Reducing Child Poverty - National Academies of Sciences, Engineering, and Medicine a Division of Behavioral and Social Sciences and Education a Committee on National Statistics a Board on Children, Youth, and Families a Committee on Building an Agenda to Reduce the Number of…

Zobrazit celý popis

Výběr knih vydavatele National Academies Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele National Academies Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.