Ročenka pro filosofii a fenomenologický výzkum 2017

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 340 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Ročenka pro filosofii a fenomenologický výzkum 2017 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
340 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ročenka pro filosofii a fenomenologický výzkum 2017 koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
342 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ročenka pro filosofii a fenomenologický výzkum 2017 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
349 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
V Ročence pro filosofii a fenomenologický výzkum pro rok 2017 čtenář nalezne krom statí vzešlých ze samostatného bádání autorů (Vincent Blanchet, Taťána Petříčková, Richard Zika, Robert Kanócz) studie sjednocované třemi tematickými okruhy: problémem původu a podstaty zla, problémem vztahu umění…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Ročenka pro filosofii a fenomenologický výzkum 2017 je 343 Kč

Výběr knih autorů Ladislav Benyovszky , Josef Matoušek

Zobrazit všechny knihy autora Ladislav Benyovszky, Josef Matoušek
Výběr knih vydavatele Togga

Zobrazit všechny knihy vydavatele Togga
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.