Obzor - Příspěvek k fenomenologii přirozeného světa

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 292 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Obzor - Příspěvek k fenomenologii přirozeného světa koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
292 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Obzor - Příspěvek k fenomenologii přirozeného světa koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
322 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Obzor - Příspěvek k fenomenologii přirozeného světa koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
324 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Obzor - Příspěvek k fenomenologii přirozeného světa koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
428 Kč
Není skladem

Obzor - Příspěvek k fenomenologii přirozeného světa koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
295 Kč
Není skladem

Krátký popis
Tradiční evropská filosofie, tzv. metafysika, vychází ze zdánlivě samozřejmého přesvědčení, že to vprostřed čeho člověk stojí a s čím se setkává, tzv. svět, je povahy celku vznikajících a zanikajících „věcí“, či „entit“. Až v druhé polovině dvacátého století se ve fenomenologické filosofii…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Obzor - Příspěvek k fenomenologii přirozeného světa je 332 Kč

Výběr knih autora Ladislav Benyovszky

Zobrazit všechny knihy autora Ladislav Benyovszky
Výběr knih vydavatele Togga

Zobrazit všechny knihy vydavatele Togga
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.