Ročenka pro filosofii a fenomenologický výzkum 2015

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 206 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Ročenka pro filosofii a fenomenologický výzkum 2015 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
206 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ročenka pro filosofii a fenomenologický výzkum 2015 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
216 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ročenka pro filosofii a fenomenologický výzkum 2015 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
171 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Ročenka pro filosofii a fenomenologický výzkum 2015 - Benyovszky Ladislav. Jádrem pátého svazku Ročenky pro filosofii a fenomenologický výzkum (2015) je reflexe prof. Kennetha Maly nad problematikou Heideggerových Beiträge (1936/38). Reflexe však nesleduje jen základní obsahové…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Ročenka pro filosofii a fenomenologický výzkum 2015 je 197 Kč

Výběr knih autora Ladislav Benyovszky

Zobrazit všechny knihy autora Ladislav Benyovszky
Výběr knih vydavatele Togga

Zobrazit všechny knihy vydavatele Togga
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.