Rodinné podnikání v moderní době

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 463 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Rodinné podnikání v moderní době koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
463 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Rodinné podnikání v moderní době koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
590 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Rodinné podnikání v moderní době koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
494 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Rodinné podnikání v moderní době koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
528 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Rodinné podnikání v moderní době koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
531 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Výzkum moderního rodinného podnikání má jednoznačné chronologické vymezení: začíná v první polovině 19. století a končí v případě německožidovských firem (například Petschkové) nacistickou okupací českých zemí, u německojazyčných firem (například Ringhofferové) s koncem druhé světové války, a v…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Rodinné podnikání v moderní době je 521 Kč

Výběr knih autora Pavel Bek

Zobrazit všechny knihy autora Pavel Bek
Výběr knih vydavatele Historický ústav AV ČR

Zobrazit všechny knihy vydavatele Historický ústav AV ČR
Naše tipy


Psychologie peněz
Umět zacházet s penězi není nutně otázka toho, co všechno víte. Důležité je, jak se chováte. Jenže vštípit lidem – dokonce i těm opravdu chytrým – správné vzorce chování není snadné. K penězům, investování, osobním financím a podnikatelskému rozhodování se obvykle přistupuje, jako by to byly exaktní disciplíny, kde nám data a vzorce přesně řeknou, co dělat. Ve skutečném světě se ale lidé nerozhodují nad tabulkou v Excelu, nýbrž u večeře nebo na firemní poradě, kde se jejich dosavadní životní zkušenosti a jedinečný pohled na svět splétají s egem, ješitností, marketingem a pokřivenými podněty. V knize Psychologie peněz nabízí uznávaný autor Morgan Housel dvacet krátkých pojednání o tom, jak lidé uvažují o penězích, a učí nás, jak se v tomto veledůležitém tématu lépe vyznat.