Rok v lese Veverička

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 151 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Rok v lese Veverička koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
151 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Rok v lese Veverička koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
154 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Rok v lese Veverička koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
150 Kč
Není skladem

Rok v lese Veverička koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
177 Kč
Není skladem

Krátký popis
Druh sortimentu : Kniha, Rok v lese Veverička, Autoři : Emilia Dziubaková, Rok vydání : 2022,

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Rok v lese Veverička je 158 Kč

Výběr knih autora Emilia Dziubaková

Zobrazit všechny knihy autora Emilia Dziubaková
Výběr knih vydavatele Stonožka

Zobrazit všechny knihy vydavatele Stonožka
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.