Roomhate

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 250 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Roomhate koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Roomhate koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
340 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Roomhate koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
250 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
From New York Times bestselling author Penelope Ward comes a steamy second chance romance, with brand-new bonus content that readers will not want to miss. ***Amelia hasn't seen her childhood best friend Justin since she broke his heart as a teenager, but when she arrives at the beach house her…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Roomhate je 286 Kč

Výběr knih autora Penelope Ward

Zobrazit všechny knihy autora Penelope Ward
Výběr knih vydavatele Bloom Books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Bloom Books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.