Dokonalá hra

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 317 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dokonalá hra koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
317 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Dokonalá hra koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
332 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dokonalá hra koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
339 Kč
Není skladem

Dokonalá hra koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
328 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dokonalá hra koupíte na Albatros
Albatros
365 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dokonalá hra koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
384 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dokonalá hra koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
386 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dokonalá hra koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
352 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Dokonalá hra - Keelandová Vi;Ward Penelope. Všechno to začalo sázkou. Když můj malý syn zdědil po svém pradědečkovi polovinu starého penzionu, rozhodla jsem se, že se oba přestěhujeme na místo, kde jsem vyrůstala. Všimněte si, že jsem řekla polovinu penzionu. Ta druhá teď patří…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dokonalá hra je 350 Kč

Výběr knih autorů Vi Keeland , Penelope Ward

Zobrazit všechny knihy autora Vi Keeland, Penelope Ward
Výběr knih vydavatele BARONET NAKLADATELSTVÍ

Zobrazit všechny knihy vydavatele BARONET NAKLADATELSTVÍ
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.