Roppongi

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 113 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Roppongi koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
113 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Roppongi koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
118 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Roppongi koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
119 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Roppongi koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
124 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Roppongi koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
249 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
V knize s názvem tokijské čtvrti se autor snaží definitivně vyřešit svůj vztah k otci. Zpráva o jeho smrti jej zastihla v Japonsku a naplnila se tak otcova kletba, jíž kdysi synovi zakázal zúčastnit se jeho pohřbu. Autor se na pozadí staré otcovy fotografie visící na rodinném statku noří do…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Roppongi je 144 Kč

Výběr knih autora Josef Winkler

Zobrazit všechny knihy autora Josef Winkler
Výběr knih vydavatele Archa

Zobrazit všechny knihy vydavatele Archa
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.