Rošťák Oliver

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 223 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Rošťák Oliver koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Rošťák Oliver koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
224 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Rošťák Oliver koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
188 Kč
Není skladem

Rošťák Oliver koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
204 Kč
Není skladem

Krátký popis
Oliverovi rošťárny a dobrodružství. Oliver je roztomilý šestiletý kluk – ale má potíž: vypadá jako holka. Oliverova maminka totiž zbožňuje jeho zlaté kučery až na ramena a za žádnou cenu mu je nechce dát ostříhat. Zato Oliver je nenávidí, protože ti, kdo ho neznají, ho neustále oslovují: Ty jsi…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Rošťák Oliver je 209 Kč

Výběr knih autora Petra Braunová

Zobrazit všechny knihy autora Petra Braunová
Výběr knih vydavatele Albatros

Zobrazit všechny knihy vydavatele Albatros
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.