Rozhodnout se pro lásku - Nedovolujme svým nevědomým reakcím, aby ničily náš nejdůležitější vztah

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 323 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Rozhodnout se pro lásku - Nedovolujme svým nevědomým reakcím, aby ničily náš nejdůležitější vztah koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
323 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
Rozhodnout se pro lásku - Nedovolujme svým nevědomým reakcím, aby ničily náš nejdůležitější vztah koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
336 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Rozhodnout se pro lásku - Nedovolujme svým nevědomým reakcím, aby ničily náš nejdůležitější vztah koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Rozhodnout se pro lásku - Nedovolujme svým nevědomým reakcím, aby ničily náš nejdůležitější vztah koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
291 Kč
Není skladem

Rozhodnout se pro lásku - Nedovolujme svým nevědomým reakcím, aby ničily náš nejdůležitější vztah koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
324 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Rozhodnout se pro lásku - Nedovolujme svým nevědomým reakcím, aby ničily náš nejdůležitější vztah koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Rozhodnout se pro lásku - Nedovolujme svým nevědomým reakcím, aby ničily náš nejdůležitější vztah koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Není skladem

Krátký popis
Americký klinický psycholog Stan Tatkin nás seznamuje s inovativním přístupem k párové terapii, v němž se uplatňují nové poznatky neurovědy ve spojení s teorií attachmentu – citové vazby. Neurověda, která se zabývá fungováním lidského mozku, nám umožňuje lépe pochopit, co vlastně řídí naše…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Rozhodnout se pro lásku - Nedovolujme svým nevědomým reakcím, aby ničily náš nejdůležitější vztah je 331 Kč

Výběr knih autora Tatkin Stan

Zobrazit všechny knihy autora Tatkin Stan
Výběr knih vydavatele Triton

Zobrazit všechny knihy vydavatele Triton
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.