Rozhovor s dejinami

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 217 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Rozhovor s dejinami koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
217 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Rozhovor s dejinami koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
302 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Rozhovor s dejinami odkrýva život jedného z našich najznámejších historikov Ivana Kamenca. V rozhovore s Miroslavom Michelom prevedie čitateľa chodbami Historického ústavu SAV, odhalí radosti aj strasti historikovho remesla a nahliadne do zákulisia rozdvojeného dejepisectva. Životný príbeh…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Rozhovor s dejinami je 259 Kč

Výběr knih autorů Ivan Kamenec , Miroslav Michela

Zobrazit všechny knihy autora Ivan Kamenec, Miroslav Michela
Výběr knih vydavatele Hadart Publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele Hadart Publishing
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.